jueves, 23 de septiembre de 2010

SOUNDPAINTING: PEXO Obra de Soundpainting per Walter Thompson

22 comentarios:

juuuuuuulia dijo...

esta molt xulo sobretot la part del final

Anónimo dijo...

Jose Casares 2ºB

Aquest video de soundpainting esta molt bé perque es improvisat pero pareix q ja estiga asajat. La part de l'orquesta que més m'ha agradat es la dels violins perque es un instrument dificil de tocar i damunt improvisen i tot! El solo de violí ha sigut, per a mi, el millor. Un salut!

tatina alcina llosa dijo...

tatina alcina llosa 2n B
El video de soundpainting esta molt bé la part que mes m'ha agradat a sigurt la dels violins

Leire Mota 2A dijo...

esta molt chulo, el dels violins sobre tot

Nuria Cortés 2ºB dijo...

Aquest video esata molt chulo.Les parts que mes m'han agradat son la del final y la dels violins.I els "gestos" que fa el director de l'orquesta son molt interesants.
Adeu!

Anónimo dijo...

Isabel Morales 2nA Aquest video está molt bé,la part que més m'agrada és quan l'home assenyala el violí i comença a tocar-lo.A més la música del final pareix que tinga un aire molt misteriós.

Anónimo dijo...

M'agradat molt.Molt bona improvicació.

Adrià Pont 2nb

Joaquim Brines 2nB dijo...

Està molt bé,pareix que toquen notes soltes pero saben el que toquen.

Miguel Rebollo 2A dijo...

Esta bé encara que m'agrada mes l'altre, per lo demes esta divertit, sobretot les trompetes.

Aitana Juárez 2ºA dijo...

Es molt xulo,la part que més m'agradat es la dels violins.

Anónimo dijo...

Luis Perez Martinez 2ºB


El video de soundpainting esta molt bé

Anónimo dijo...

Borja Belloch 2ºB

El video de soundpainting esta molt bé

Anónimo dijo...

Frederic Aparicio 2ºA

El video de soundpainting esta molt bé

Anónimo dijo...

Héctor Serrano 2ºB
aquest video d soundpainting es molt xulo i interesant, el millor els violins i els gestos

mario ruiz 2nB dijo...

el instrument que mes m'a agradat de este video es la trompeta per que pareix una mosca

Anónimo dijo...

Paola Martinez reyes 2ºB
Aquest video m´ha agradat molt al igual que l´altre.La part que em resulta molt interessant es la del final, que se sembla a la banda sonora d´una pel.licula de por, i , per suposat , la part dels violins.

María Esteve 2ºA dijo...

Está molt bé. La part que més m'agradat ha sigut el violins.

VICTOR TUDELA 2B dijo...

ESTA BE,PERO EM VA AGRADAR MÉS LALTRE.PER ACÍ MOSTREN MÉS ALS INSTRUMENTS QUE ALS MOVIMENTS QUE FEIA EL DIRECTO I JO PENSE QUELS MOVIMENTS SON MÉS IMPORTANTS

Anónimo dijo...

M'ha agradat molt el video, sobretot el caracteristic so de les trompetes

Mireia León Dasí 2n A

Paula Rosalén Lérida 2nA dijo...

Es molt xulo, el principi no m'agrada molt, es molt raro, pero després continua millor.

Paula Rosalén 2nA

Irene Sanz Gil 2A dijo...

Irene Sanz Gil 2ºA

El video es molt xulo, pero la part que més m'ha agradat ha sigut la dels violins.

lourdes dijo...

el video esta molt xulo,la part que més ma agradat a sigut el final,em dona calfreds,pareix la banda sonora duna pel·licula de terror