domingo, 8 de enero de 2012

RENAIXEMENT 1

59 comentarios:

Anónimo dijo...

Héctor Serrano Ferrer 3erB

L' que més m'ha agradat a sigut la de Clément Janequin "El canto de los pájaros" perqué em sembla més complexa que les demés i intervenen distintes veus

Anónimo dijo...

Cristina Navarro Font 3rB

L'audició que més m'ha agradat ha sigut la primera, Ave Regina de Guillaume Dufay, perqué em sembla una composició lenta i molt melòdica.

Anónimo dijo...

Jose Casares 3

De les nou cançons que hi han la que més m'ha agradat es la de "Cançona a 12" de Giovanni Gabrielli. M'ha agradat perque va primer molt ràpida i després va baixant, és una peça bastant peculiar.

Anónimo dijo...

Joaquim Brines i García 3erB

La que més m'ha agradat ha sigut "Canzona a 12" perque l'armonia que creen els instruments de vent és molt melòdica

Anónimo dijo...

Judith Roger Esteve 3rB

De totes les cançons la que més m'agradat ha sigut la de Giovanni Gabrielli, Canzona a 12, perque pense que té un ritme més alegre i una melodia més bonica que la resta de les cançons.

Anónimo dijo...

Sandra Romero Roldán 3rB

De totes les cançons del vidio la que més m'ha agradat ha sigut la de ''Canzona a 12'' perque encara que no hi te veus, la melodia és original i bonica i pareix que sempre la toquen quan estan alegres.

Anónimo dijo...

Adela Muria Latorre 3rB

De totes les cançons la que mes m'ha agradat ha sigut If ye love me de Thomas Tallis, perque forma un canon entre diverses veus que crea un efecte d'eco molt bonic.

Anónimo dijo...

Isabel Morales San Martín 3erA

La peça musical que més m'ha agradat de totes ha sigut"Le chant des oiseaux"de Clément Janequin perqué amb les diferents veus queda molt bé.

Javier Pastor dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Anónimo dijo...

Xavi Pastor Pérez 3rA

Per a mi la millor ha sigut la Cançonada a 12 de Giovani Gabrieli perquè em pareix original que toquen amb instruments de vent respecte a les altres exceptuant Marcha del conde de Oxford

Anónimo dijo...

Paola Martínez Reyes 3rB

L'audició que més m'ha agradat de les nou ha sigut la de Guillaume Dufay AVE REGINA, perquè és lenta, pausada i de composició melòdica.

Anónimo dijo...

Mireia León Dasí 3r A

De totes les obres la que més m'ha agradat ha sigut la del cant dels ocells perque la comninació de distintes veus greus ii agudes es molt bonica

Anónimo dijo...

La que més m'ha agradat ha sigut la de Giovanni Gabrielli "Canzona a 12" perqué es la més alegre.

Anónimo dijo...

Frederic Aparicio Navarro 3rA


La que més m'ha agradat ha sigut la de Giovanni Gabrielli "Canzona a 12" perqué es la més alegre

Anónimo dijo...

Marta Calderón Bofías 3A
Canzona a 12 ha sigut la que més m'ha agradat perquè els instruments li donen un sentit alegre a la cançó.

Anónimo dijo...

Adrià Pont Beltrán 3B

La millor per a mí és l'última, "Cançona a 12", sobretot pel seu començament, que està ple d'energia.
també m'agrada perque no es tan lenta i pausada com les altres.

Anónimo dijo...

ALEX ESCUDERO MALDONADO 3A
De totes les cançon que n'hi ha la que me m'ha agradat es la de "le chant des oieaux" ( el cant del ocells) de clement janequin perque comninava dos veus y una melodia pausada que quedava molt bé

Anónimo dijo...

Aitana Juárez Lifante 3ºA

La que més m'ha agradat ha sigut la de Clément Janequin "le chant des oiseaux" perque es la més alegre.

Anónimo dijo...

Maria Romero 3ºB

A mi les que més m'han agradat són:
-Clément Janequin ( le chant des oiseaux)
-William Byrd(earl of oxford's march)
-Giovanni Grabrielli (canzona a 12)
Perque per a mi són les mes alegres.

Anónimo dijo...

El que mes m'ha agradat ha sigut Clement Janequin (el cant del pardals) perque canten mes d'una veu i distintes

Anónimo dijo...

La que més m'ha agradat a sigut la de Clément Janequin(el cant dels pardals) perque canteven moltes veus i distintes

Anónimo dijo...

Victor Tudela De Lazaro 3erB

la canço que més m'agradat a sigut Earl of Oxfor's march, m'agradat per laugment y disminusi del to , per la ausiencia de les veu y perque era una canço imponent

Anónimo dijo...

Adriana Hervás Montoya 3rB

La que més m'ha agradat és la de "le chant des oiseaux" de Clément Janequine. Perquè em pareix la més alegre.I curiosa per el extrany soroll del principi que després també es sent.I la mescla de la veu de la dona amb la greu del home em pareix una mescla amb molt de ritme.

Anónimo dijo...

Nieves Lluch Ruiz 3rB

La que més m'ha agradat ha sigut "Cançona a 12" de Giovanni Gabrielli.
Per el seu ritme i perque em pareix la més alegre.

Anónimo dijo...

Leire Mota Plaza 3er A

De totes, la que més m'ha agradat ha sigut "Canzona a 12" de Giovanni Gabrielli, perqué crec que es la més alegre.

Anónimo dijo...

Laura Fernández Sevilla 3rB

L'obra que m'ha agradat ha sigut If ye love me.És un coral amb una armonia molt bonica.

Anónimo dijo...

Ana Gómez Sevilla 3erA

La que més m'ha agradat ha sigut ''Canzona a 12'' perquè és una peça en la que l'armonia que creen els intruments es molt peculiar.

Anónimo dijo...

Mar Palomares Matinez 3erB


l'obra que mes m'ha agradat ha sigut "el cant dels pardals" de Clément Janequin,per que em pareix original i m'agrada com convinen les diferents veus.

Anónimo dijo...

Maria Esteve 3A
A mi la canço que més m'ha agradat ha sigut 'Le chant deux oxieaux' de Clément Janequin perque es la que em pareix millor y mes divertida.

Anónimo dijo...

Paula Solsona Estivalis 3A.

Ami el que més m'agradat ha sigut Clément Janequin "El canto de los pájaros" perque intervé mes d'una veu.

Anónimo dijo...

El que mes m'agradat ha sigut: Clément Janequin "El canto de los pájaros" perque inerve mes d'una veu.

jaume alberola dijo...

jaume alberola 3eso A

el q mes ma agradat ha sigut de giovanni gavrelli, canzona a 12 per el seu ritme mes alegre e entretingut

jaume alberola dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Anónimo dijo...

Gloria Orozco Sorní 3er B

La peça que més m'ha agradat ha sigut "Le chant des oiseaux" de Clément Janequin, perquè es la més alegre per la forma d'imitar als ocells i es fa més divertida, i perquè hi participen més veus al cànon.

Anónimo dijo...

María Alario OLtraa 3A

El que mes m'ha agradat ha sigut El canto de los pájaros perque m'han impresionat la mescla de les veus.

Anónimo dijo...

ALBERTO JULIÁ MARTÍ 3A


De totes les peces musicals la que més me ha agradat ha sigut la del cant dels ocells per la la combinació de distintes veus

Anónimo dijo...

ALBERTO JULIÁ MARTÍ 3A

De totes les peces musical la que més me ha agradat ha sigut la del cant dels ocells per la combinació de distintes veus

Anónimo dijo...

.

Anónimo dijo...

Dario Corduente Requeni 3erB
la que me me a agradat a sigut la "Cançona 12"de Giovanni perque es molt alegre.

Anónimo dijo...

Dario Corduente Requeni 3erB
la que me me a agradat a sigut la "Cançona 12"de Giovanni perque es molt alegre.

Anónimo dijo...

Dario Corduente Requeni 3erB
La que me me a agradat a sigut la "Cançona 12 " perque es molt alegre

Anónimo dijo...

David Arias Fernandez 3erA

La que mes m'ha agradat ha sigut "El canto de los pajaros" perque m'ha agradat molt el ritme i la mescla de les veus,molt original.

Anónimo dijo...

Dario Corduente Requeni 3erB
La que mes me a agradat a sugut la " Cançona 12" perque es molt alegre.

Anónimo dijo...

kiouhjh

Anónimo dijo...

Dario Corduente Requeni 3erB
La que mes me a agradat a sigut la " Cançona 12 " pero que es molt alegre y te un canvi de ritme mol variat.

Anónimo dijo...

Dario Corduente Requeni 3erB
La que mes me a agradat a sigut la " Cançona 12 " pero que es molt alegre y te un canvi de ritme mol variat.

Anónimo dijo...

Pablo Rubio 3ºB

La que mes m'ha agradat a sigut la de "Cançona 12".Perque es la mes alegre per a mi.

god of troll dijo...

el cant dels ocells
Carles Calatayud 3A

Anónimo dijo...

Paula Rosalén 3er A
La cançó que més m'agradat ha sigut la del Cant dels ocells, perquè la mescla de les veus agudes i greus quedava molt bé.

Anónimo dijo...

Miguel Rebollo 3ºA
la que mes m'ha agradat ha sigut la "cançona 12" perque te un ritme y melodia molt alegres

Anónimo dijo...

Andrea Boronat 3A

L'audició que més m'agradat ha sigut Clément Janequin "El canto de los pájaros" perque hi han diferents veus y no es tan simple com la resta

Anónimo dijo...

Luis Pérez 3ºB

L' que més m'ha agradat ha sigut la Cançonada a 12 de Giovani Gabrieli perquè la melodia és original i es la més alegre.

miquel dijo...

miquel almarcha castellanos 3rB

les que mes m'han agradat son la marcha del conde de oxjord per la seua alegria i combinacio de instruments ; i canzona a 12 per la alegria i l'energia q transmitix

miquel dijo...

miquel almarcha castellanos 3rB

les que mes m'an agradat son la marcha del conde de oxford per la seua alegria i per la seua bona combinacio de instruments ; i la canzona a 12 per l'alegria i energia que transmitix

miquel dijo...

miquel almarcha castellanos 3rB

les que mes m'an agradat son la marcha del conde de oxford per la seua alegria i per la seua bona combinacio de instruments ; i la canzona a 12 per l'alegria i energia que transmitix

miguel dijo...

Miguel sempere 3A la que mes m'ha agradat a sigut canzona, perque em pareix alegre que la resta

miguel dijo...

Miguel sempere 3A la que mes m'ha agradat a sigut canzona, perque em pareix mes alegre que la resta

miguel dijo...

Miguel sempere 3A la que mes m'ha agradat a sigut canzona, perque em pareix alegre que la resta

Guillem Mañas dijo...

Guillem Mañas 3ªA:
La pesa de Tomás Luís de Victoria
es molt bonica.Em recorda a la banda sonora de la película "El señor de los anillos".Hi ha molt de sentimen en la canço.