jueves, 4 de noviembre de 2010

COM SONA L'ESO 2010 trailer

7 comentarios:

Anónimo dijo...

Jose Casares 2ºESO B
El trailer es nota que esta currat i em pareix interesant això de Com Sona l'Eso.
Adeu!

ferran 2nA dijo...

:0
Mooooola,esta bé...
Ya m´ho pensare si vaig o no.

Paula Rosalén 2nA dijo...

Si que pareix divertit.

joaquim brines ESO 2nB dijo...

Esta molt be, potser vaig aquest any.¿Es una image gif el del principi?

juuuuuuulia dijo...

julia la roca 2 ESO A
el trailer es interesant
he de pensar-me lo de anar

Anónimo dijo...

Cristina Navarro 2ºESO-B
M'agradat molt el trailer de Com Sona L'ESO, potser em plantege anar, de segur que m'ho passaria genial!!!
:D

Anónimo dijo...

el trailer està xulisim i molt ben montat, segurament aniré aquest any.
Sembla molt divertit.
Mireia Leon 2n A